Willing
to take risks.

O nama

Naša kreativna priča nastala je iz dugogodišnjeg iskustva u ugostiteljstvu i biznisu u Americi. Veliki broj putovanja podstakao je želju za dubljim otkrivanjem autentične hrane i originalnih pića iz različitih delova sveta. Upoznavanjem različitih kultura, načina usluživanja hrane i pića, i sistema ugostiteljstva uopšte, rodila se ideja da objedinimo ugostiteljski doživljaj iz svakog dela sveta u Novi Sad sa specifičnim načinom organizacije poslovanja.

Ovako svestrana ideja zahtevala je stručne i dinamične ljude koji će ovu zamisao pretočiti u delo. Krenuli smo sa timom od nekoliko ljudi, a danas brojimo preko 150 zaposlenih u kreativnim brendovima naše grupacije. Grupacija broji 10 kreativnih brendova na području Novog Sada.

CREATIVE CONCEPTS HOSPITALITY GROUP

Creative Concepts Group predstavlja krovnu organizaciju koju čini tim ljudi iz oblasti uslužnog sektora – kreator ideje, menadžeri u servisu, šefovi kuhinje, bar menadžer, business i project stručnjaci. Administrativni i marketing tim su posebni departmani koji doprinose pokretanju biznisa i razvoju članovima grupacije. Mlada, entuzijastična i stručna grupa ljudi svakog dana radi na poboljšanju kvaliteta usluge i proizvoda koje nudimo na području Novog Sada, a uskoro i u celoj Srbiji.

Pitate se kako smo došli do nastanka grupacije, pa da počnemo hronološki.

2015.

2015. godine otvaramo prvi lokal. Kafa je bila početni kurs ovog putovanja. Zajedničkim snagama jedan mali lokal na Limanu dobija na popularnosti zbog specifičnog načina poručivanja kafe, a za tim dolazi i sam doživljaj ispijanja ovog napitka. Loft na Limanu postaje pretesan sa naše stalne goste i odlučujemo da ugostimo Novosađane na novim lokacijama.

2016.

2016. otvorili smo novu Loft stanicu – Loft Downtown. Autentičnim ambijentom i već poznatom kvalitetnom kafom brzo smo pridobili goste iz celog grada ali i sveta. U tom trenutku odlučujemo i da hrana dobije svoj poseban tretman. Jelovnik u Loftu sadrži miks ukusa iz različitih delova sveta sa pečatom Loft šefa kuhinje.

2017.

2017. odlučujemo da obradujemo još jedan deo grada Loft kafom. I da, Loft Factory sa pržionicom kafe poseduje poseban šarm. Kuvari na ovoj lokaciji doprinose da gosti Loft sve više gledaju kao restoran sa neverovatno dobrom hranom.

2018.

2018. Novi Sad dobija novo shopping mesto, TC Promenadu, a sa tim i novu Loft stanicu – Loft Rooftop. Već dobro poznata kafa u gradu je na još jednoj lokaciji i daje Loftu novu dimenziju, prostranost i viši rang brenda.

U doba pandemije 2020. kada je odlazak na more bio misaona imenica, Loft je more doveo na obalu Dunava. Na levoj strani gradske plaže Štrand Loft River je svojom ponudom hrane, pića i atmosfere sa «live» muzikom, Novosađanima pružao pravi višemesečni odmor u svom gradu. Takođe, razmišljajući o našim najmlađim gostima, razvili smo i Loft Kids program koji nudi kreativno-edukativan sadržaj za decu.

Zbir je u saradnji sa Creative Concepts Group krenuo na svoje putovanje, a brendirano pivo Loft Cura dobija poseban značaj za obe firme.

Beogradska Crna Ovca videla je potencijal u Novom Sadu.

Celokupno poslovanje organizuje i sprovodi Creative Concepts group.

U oktobru 2022 grupacija CREATIVE RESTAURANTS GROUP postaje bogatija za još jedan, ovoga puta istorijski značajan restoran „Kod Fazana 1822“ koji vuče korene još od davne 1822. godine.

Prvi multibrend restoran PARK NOVI RESTAURANTS u decembru 2023. godine upotpunjuje i postaje za sada najmlađi član grupacije. Pod njegovim okriljem su se našli restorani Asado, Pinsa i Loft, ice cream shop Crna Ovca, igraonica/rođendaonica Loft kids i poslastičarnica Mandarina.