Willing
to take risks.

O nama

Naša kreativna priča nastala je iz dugogodišnjeg iskustva u ugostiteljstvu i biznisu u Americi. Veliki broj putovanja podstakao je želju za dubljim otkrivanjem autentične hrane i originalnih pića iz različitih delova sveta. Upoznavanjem različitih kultura, načina usluživanja hrane i pića, i sistema ugostiteljstva uopšte, rodila se ideja da objedinimo ugostiteljski doživljaj iz svakog dela sveta u Novi Sad sa specifičnim načinom organizacije poslovanja.

Ovako svestrana ideja zahtevala je stručne i dinamične ljude koji će ovu zamisao pretočiti u delo. Krenuli smo sa timom od nekoliko ljudi, a danas brojimo preko 150 zaposlenih u kreativnim brendovima naše grupacije. Grupacija broji 10 kreativnih brendova na području Novog Sada.

CREATIVE CONCEPTS HOSPITALITY GROUP

Creative Concepts Group predstavlja krovnu organizaciju koju čini tim ljudi iz oblasti uslužnog sektora – kreator ideje, menadžeri u servisu, šefovi kuhinje, bar menadžer, business i project stručnjaci. Administrativni i marketing tim su posebni departmani koji doprinose pokretanju biznisa i razvoju članovima grupacije. Mlada, entuzijastična i stručna grupa ljudi svakog dana radi na poboljšanju kvaliteta usluge i proizvoda koje nudimo na području Novog Sada, a uskoro i u celoj Srbiji.

Pitate se kako smo došli do nastanka grupacije, pa da počnemo hronološki.

2015.

2015. godine otvaramo prvi lokal. Kafa je bila početni kurs ovog putovanja. Zajedničkim snagama jedan mali lokal na Limanu dobija na popularnosti zbog specifičnog načina poručivanja kafe, a za tim dolazi i sam doživljaj ispijanja ovog napitka. Loft na Limanu postaje pretesan sa naše stalne goste i odlučujemo da ugostimo Novosađane na novim lokacijama.

2016.

2016. otvorili smo novu Loft stanicu – Loft Downtown. Autentičnim ambijentom i već poznatom kvalitetnom kafom brzo smo pridobili goste iz celog grada ali i sveta. U tom trenutku odlučujemo i da hrana dobije svoj poseban tretman. Jelovnik u Loftu sadrži miks ukusa iz različitih delova sveta sa pečatom Loft šefa kuhinje.

2017.

2017. odlučujemo da obradujemo još jedan deo grada Loft kafom. I da, Loft Factory sa pržionicom kafe poseduje poseban šarm. Kuvari na ovoj lokaciji doprinose da gosti Loft sve više gledaju kao restoran sa neverovatno dobrom hranom.

2018.

2018. Novi Sad dobija novo shopping mesto, TC Promenadu, a sa tim i novu Loft stanicu – Loft Rooftop. Već dobro poznata kafa u gradu je na još jednoj lokaciji i daje Loftu novu dimenziju, prostranost i viši rang brenda.

U doba pandemije 2020. kada je odlazak na more bio misaona imenica, Loft je more doveo na obalu Dunava. Na levoj strani gradske plaže Štrand Loft River je svojom ponudom hrane, pića i atmosfere sa «live» muzikom, Novosađanima pružao pravi višemesečni odmor u svom gradu. Takođe, razmišljajući o našim najmlađim gostima, razvili smo i Loft Kids program koji nudi kreativno-edukativan sadržaj za decu.

Zbir je u saradnji sa Creative Concepts Group krenuo na svoje putovanje, a brendirano pivo Loft Cura dobija poseban značaj za obe firme.

Zbog želje da Loft gradimo kao lokalni brend, došli smo na ideju unikatnog lokala gde ćemo prodavati Loft brendirane proizvode. Loft and Craft bar i specialty shop je specijalizovan bar sa prodavnicom gde dobijate posebnu uslugu ukoliko ste ljubitelj kafe, piva ili džina.

U svetu se sve više ljudi okreće zdravom načinu života i zdravoj ishrani. U Novom Sadu spremamo i specijalitete ove vrste. Celer Superfood je brend koji se zalaže za očuvanje zdravlja i podstiče na zaštitu životne sredine.

Beogradska Crna Ovca i Moja pijaca videli su potencijal u Novom Sadu.
Celokupno poslovanje organizuje i sprovodi Creative Concepts group.

Toster je najmlađi član grupacije, ali to ne znači da nemaju najbolje burgere u gradu.

The Mother Roastery se nalazi u okviru Loft Factory objekta. Prženjem naše kafe, doprinosimo kvalitetu Loft kafe koja je izuzetno bitan segment brenda.

Beer Garden je koncept koji osvaja srca u opuštenoj atmosferi na najlepšoj gradskoj plaži u Novom Sadu. Jednostavnost minhenskog stila u zelenoj oazi predstavlja posebno uživanje uz veliku ponudu craft pića i gastro hrane.

Richard Gyros porodica se priključuje na leto 2021. Jedinstveni giros i ”rich” specijaliteti se pripremaju po originalnoj grčkoj recepturi razvijanoj za potrebe RICHARD GYROS & SWEETS restorana u Solunu.

Krajem 2021. godine pristižu nam četiri nova brenda koja rade na principu takeaway i dostave.

Uštipak je roštilj kakav treba da bude – ukusan i kvalitetan.
Mesareva kći je premium grill koji na jelovniku nudi isključivo jela sa roštilja, ali u restoranskom formatu modernijeg stila.

Lagano Pizza dolazi na tržište sa idejom da ponudi neverovatno ukusnu i kvalitetnu pizzu, uz moderniji pristup klijentima.

Domaće palačinke nude nešto sasvim novo u gradu. Za sladokusce koji su se zasitili „obrok palačinki“ stiže nešto kao iz bakine kuhinje.

Gvozdeni Čovek je projekat u razvoju, planiran kao mesto koje okuplja ljubitelje vrhunskog piva i viskija.

Biciklana je kafeterija, prodavnica bicikala i servis. Postoji i mogućnost iznajmljivanja bicikala i opreme. Prvi kafić u Srbiji gde možete popiti piće, kupiti ili servisirati bicikl. Biciklana je mesto gde se neguje eko svest, zdrav život i ljubav prema dvotočkašima. Deo je grupacije od druge polovine 2021. godine.